Zeppelin Danmark foretager organisatoriske ændringer i afdelingen for entreprenørmaskiner.

30-08-2024
Del artikel på


 Zeppelin Construction foretager ændringer i bl.a. serviceorganisationen, som betyder, at Zeppelin rykker tættere på kunderne. Organisationen bliver fladere og dermed også mere agil i forhold til at løse kundernes problemer hurtigere og med højere kvalitet. 


Vi ændrer organisationen for at gøre den mere simpel, lean og kunderettet – ligesom vi ønsker at skubbe mere ansvar ud i organisationen, så opgaverne løses, der hvor de skal. Vi fjerner således et ledelseslag i organisationen, som dermed bliver mere flad, og i den proces har vi bl.a. måttet sige farvel til vores servicedirektør Rasmus Raun, siger adm. direktør Henrik Stordal. 


Intentionen og den bagvedliggende strategi med ændringerne er at tilpasse organisationen, så den kan imødekomme de krav og forventninger, kunderne har til Zeppelin både nu og på længere sigt. 


Det er klart, at organisationsændringerne den kommende tid betyder, at der ligger en spændende opgave for vores medarbejdere i at finde sig til rette i den nye struktur. Vi er realistiske nok til at vide, at der på kort sigt vil opstå udfordringer i løsningen af opgaverne, men vi har samtidigt også en stærk tro på og en langsigtet strategi for, at kunderne på længere sigt vil opleve os som en forbedret og mere serviceorienteret virksomhed, siger Henrik Stordal. 



Læs mere på

Måske er du også interesseret i..

Maskin- & Materiel Magasinet · Telefon 20 86 44 99 · E-mail: redaktionen@mmm-online.dk